dinsdag 28 december 2010

Plakken, plakken en nog eens plakken.

Hoi,

Even geen kaartje of andere creatie :-( 
Ik heb jullie hulp nodig. Er gaan bij mij aardig wat rolletjes dubbelzijdig tape door. Ik ben niet zo dol op gepeuter en ik hou van vlug en schoon plakken. Het makkelijkst vind ik de lijmrollers. Maarja, welke?
Over het algemeen vind ik ze niet goedkoop. En als ik al eens goedkope vind, plakken ze in eerste instantie wel, maar laten ze na een paar weken weer los. Wie o wie heeft er ervaring en tips voor goede, en betaalbare lijmrollers?  Alvast mijn hartelijke dank voor jullie reacties!!

2 opmerkingen:

  1. zelf werk ik niet met lijmrollers...veel plakken is echt wel duur op die manier. Ikzelf ben superfan van scor pal tape. Super kleefkracht, de beschermfolie laat makkelijk los en je hoeft geen schaar te gebruiken, je kan de tape zo scheuren. Misschien iets voor jou.

    groetjes

    elke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf plak ik mijn kaarten altijd met lijm van UHU. Bevalt mij prima, ik vind het een voordeel dat je altijd nog een beetje kunt schuiven voor het vast zit. tape gebruik ik weinig.
    Succes en een fijne jaarwisseling.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen